participació-amec.jpgEl Sistema de Gestió de la Innovació i de Mesura de l’impacte d’amec ha portat a la nostra entitat a oferir activitats i serveis que responen més que mai a les necessitats de les nostres empreses. És per això que cada vegada més ens trobem amb sessions que han de desdoblar o repetir a causa de la gran assistència i seguiment per part dels membres de la nostra comunitat.

 

Recents exemples d’amplíssima participació són la sessió sobre formació de marcat Učka i la presentació de la nova Guia de comerç electrònic que amec ha elaborat, i que inclou fitxes amb els marketplaces per sectors i mercats, amb la finalitat que les empreses estiguin allà on els és més interessant tenir presència. Aquesta última presentació s’ha realitzat en diverses sessions a causa de la necessitat de limitar les places per la creixent demanda d’assistència.

 

El mateix ha passat amb les formacions sobre màrqueting digital, ja que a causa de les restriccions de mobilitat, les empreses estan immerses en el desenvolupament de noves eines per arribar als seus clients. És per això que hem repetit sessions com la que tracta sobre la utilització LinkedIn per arribar i abordar de la millor manera a potencials clients.

 

També hem realitzat diverses convocatòries de sessions de networking amb un gran nombre d’empreses interessades a assistir-hi, algunes d’elles organitzades a petició de membres de la nostra comunitat. Aquest és el cas de la qual ha versat sobre els problemes de logística causa de l’alta demanda mundial i escassetat de contenidors als quals estan fent front les empreses industrials des de fa uns mesos, i que poden afectar de forma important a la seva operativa.

 

De la mateixa manera, han tingut gran èxit les sessions d’assessorament que amec ha organitzat perquè les empreses exposin potencials projectes d’innovació, per tal d’analitzar la seva viabilitat i les possibilitats d’obtenir finançament públic. amec està duent a terme un seguiment cas per cas, amb reunions individualitzades.

 

“Quan les empreses no poden assistir a una convocatòria pel fet que no queden places, ens demanen que la tornem a repetir”, explica el sotsdirector d’amec, Óscar Puig, per a qui “la hiperpersonalización de les activitats i serveis de amec, que responen a les necessitats de les nostres empreses industrials”, està portant a aquest gran increment de la participació.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *