amec està intensificant la promoció internacional de visitants al saló Hispack , cita de referència internacional per al sector del packaging que tindrà lloc del 24 al 27 de maig. El delegat d’ amec a Mèxic, Juan Alberto Ruiz, ha mantingut trobades amb les entitats sectorials al país, i s’han mostrat interessats a la fira ia estrènyer la col·laboració per assegurar la màxima assistència a aquest important punt de trobada de la indústria del envàs i embalatge.
Aquest mes de gener, el delegat de Amec s’ha reunit amb el director general de la Cambra Nacional de la Indústria Farmacèutica (CANIFARMA) , Rafael Gual, entitat que promourà el saló entre les empreses del sector al país; així com amb l’ Associació Nacional de la Indústria Química (ANIQ) , que agrupa 260 empreses. Per a aquestes, segons ha explicat el director general de l’associació, Miguel Benedetto, podrien ser d’interès inversions que ajudin a millorar la competitivitat, com ara l’automatització d’alguns processos, finals de línia i sobretot qualsevol tecnologia que els ajudi a millorar el maneig. de residus i vinculat a leconomia circular.
El delegat d’amec també s’ha entrevistat amb el director general de l’ Associació Mexicana de Productors de Llet (AMLAC) , Roberto Martínez, que també promocionarà la participació de les empreses mexicanes del sector a Hispack.
Anteriorment, Ruiz s’ha reunit amb el director general de l’ Associació Mexicana d’Envàs i Embalatge (AMEE) , Hiram Cruz. A més de participar en la promoció de Hispack a Mèxic de forma molt activa i col·laborar en la selecció de Hosted Buyers, que assegurarà la presència de professionals d’alt nivell, l’entitat, amb més de 40 anys de trajectòria, ha mostrat el seu interès a intensificar la col·laboració amb amec . D’aquesta manera, amec participarà en diversos esdeveniments d’AMEE on promocionarà Hispack. A més a més, més enllà de la cita de Hispack, s’ha acordat dur a terme activitats conjuntes durant tot l’any.
També s’ha mostrat molt interessada en la participació a Hispack l’ Associació Nacional d’Establiments Tipus Inspecció Federal (ANETIF) , que reuneix més de 140 empreses, les principals del sector carni, que representen el 90% de la producció de carn al país . El seu objectiu fonamental és modernitzar la indústria per garantir productes de millor qualitat per al mercat amb estàndards internacionals i capacitat d’exportació. ANETIF s’encarregarà també de difondre activament Hispack a Mèxic i convidarà amec als seus fòrums per a la seva promoció.
Igual que a Mèxic, amec duu a terme aquesta tasca de promoció internacional a diversos mercats de Llatinoamèrica, Nord d’Àfrica i Europa.