LIderar al 2022

Formació per adaptar-nos a la nova era

  • Escull entre els mòduls (4 hores cadascun) o fes el programa sencer
  • Programa online (amb 40% de descompte per als membres d’amec)
  • Aprèn de grans experts dels nous factors de competitivitat

Gestionem les nostres empreses i els nostres departaments amb un grau d’incertesa alt. En aquest context, és essencial preparar-se i adquirir les capacitats que permetran a les empreses afrontar els reptes de manera resilient i àgil, aprofitant l’adversitat per créixer.

T’interesa? Reserva la teva plaça enviant un mail a epahissa@amec.es

A qui ens dirigim?

  • Directius/ives i càrrecs tècnics especialistes que vulguin liderar, millorar i ampliar les seves habilitats, contribuint a fer la seva empresa més àgil, eficient i sostenible.

Participants que:

  • Estiguin afrontant transformacions importants a la seva empresa (mercats, models de negoci, processos productius, models d’innovació, entre d’altres)
  • Estiguin oberts a el progrés: professionals que es vulguin plantejar noves preguntes i busquin respostes diferents davant l’entorn actual.
  • Vulguin desenvolupar noves capacitats de lideratge
  • Sàpiguen aprofitar un acompanyament extern d’alt valor que enriqueixi les seves preses de decisions
Pots participar en 1 o més dels mòduls o pots desenvolupar les habilitats de tot el programa. Anticipació Familiaritzar-te amb la naturalesa del risc

Anticipació

  • Familiarizarte con la naturaleza del riesgo
  • Conocer las bases del nuevo patrón de crisis
  • Aplicar los componentes de la resiliencia
  • Conocer las principales técnicas de planificación con escenarios
  • Detectar y monitorear tendencias y señales débiles
  • Identificar y priorizar los cambios en tu entorno
  • Convertir las amenazas en oportunidades
  • Establecer las bases para un sistema de gestión de riesgos
  • Crear los fundamentos de una unidad de prospectiva

Glocalització

  • Entendre el concepte i el context de la glocalització
  • Conèixer estratègies per cohesionar la perspectiva local i global
  • Avançar cap a models de màrqueting i comercialització glocals: marca, comunicació i canals
  • La transcreació: adaptar la teva oferta a les particularitats locals com ara la cultura, els valors i la regulació.
  • Identificar com redefinir les cadenes de proveïment i servei a partir de nous factors de competitivitat.
  • Reflexionar sobre la implicació de la glocalització a l’equip humà
  • Combinar el propòsit amb la internacionalització de la teva empresa

Sostenibilitat

  • Tenir una formació pràctica sobre les eines disponibles per poder avançar en l’exercici de diagnòstic i millora de la sostenibilitat a l’empresa.
  • Aprofundir en l’entesa de la sostenibilitat de manera integral en una empresa, visibilitzar exemples d’accions i activitats possibles d’implementar que puguin ser inspiració i exemple.
  • Visibilitzar la forma en què integren moltes de les bones pràctiques i estratègies les companyies que estan implementant la sostenibilitat a la seva empresa.
  • Conèixer aprenentatges, oportunitats i desafiaments d’una empresa similar que comparteixi una mirada tècnica del que implica gestionar la sostenibilitat.
  • Facilitar metodologies i materials per a l’ús autogestionat de les eines.
  • Elaborar un pla d’acció a través de les eines existents.

Adaptabilitat

  • Conèixer nous models de gestió i lideratge.
  • Identificar quines dinàmiques mantens i quines necessites canviar.
  • Preparar-te per afrontar amb èxit el canvi i la incertesa.
  • Estimular les capacitats d’adaptació i resiliència.
  • Conéixer i compartir experiències. Major claredat per actuar.
  • Claus per respondre amb més eficàcia i eficiència en entorns crítics.
  • Aconseguir transformar els desafiaments en oportunitats.
  • Adaptar-se i créixer. Definir un pla dacció.
  • Com integrar aquestes habilitats en els equips i l’organització.

Col·laboració

  • Conèixer la col·laboració empresarial en l’actual entorn.
  • Determinar quan i perquè hem de plantejar-nos-la.
  • Conèixer els riscos de les col·laboracions.
  • Triar el model de col·laboració més adequat
  • Saber com seleccionar els millors socis.
  • Com negociar un acord de col·laboració o aliances
  • Adaptar els recursos per a implantar una aliança pròspera.
  • Conèixer les millors pràctiques de la comunitat amec

Equipo

Susana González

Susana González

Directora de la unitat de coneixement d'amec - Especialista en Prospectiva Estratègica i Intel-ligència de Mercats Internacional.

Diego Guri

Diego Guri

Subdirector General d'amec - Expert en internacionalització amb 30 anys d’experiència treballant per donar recolçament a petites i mitjanes empreses. Des del 2013 treballa a amec primer com a director d’Expansió i des del setembre del 2017 com a subdirector general. Va ser director del centre d’intenacionalització empresarial d’accio.

Maria Nieto

Maria Nieto

Consultora d'Estratègies Sostenibles a Ètiques. Experta en Estratègia de marca amb propòsit i triple impacte, màrqueting responsable i comunicació. Multiplicadora B per B Lab Spain - Certificació B Corp per a Grans Organitzacions Màster en Màrqueting - EADA | Màrqueting Digital ESIC. Advanced Marketing - City University London

Patricia Aznar

Patricia Aznar

Directora d'Able Consultancy - Consultoria & Coaching per a Persones, Equips i Empreses Innovació, Creixement i internacionalització

Joan Tristany

Joan Tristany

Director General d'amec - Expert en competitivitat en entorns VUCA. A amec desenvolupem un sistema que facilita la presa de decisions a la indústria internacionalitzada en entorns complexos i canviants a partir d'una prospectiva adequada, una analítica eficaç i la identificació de recursos. Millora de la competitivitat a partir dinstruments adaptatius i amb sistemes de mesura dimpacte. Actuació sota el concepte d'ecosistemes col·laboratius. Generació i sistematització de networking i col·laboració empresarial

Programa Factors de competitivitat

Programa online

Escull la teva forma de participar!: Pots inscriure’t a tot el programa o bé als mòduls que més t’interessin

Les empreses membres d’amec tenen un 40% de descompte en el preu. I les empreses associades al CEAM un 20%

Precio por cada módulo formativo: no miembros: 416 – Socios CEAM: 332 – Miembros amec : 250+ 21% IVA

Número mínimo de asistentes: 7

Política de cancel·lació

Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l’inici del taller, es tornarà el 75% de l’import.

Per cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l’inici del taller, no se’n tornarà l’import.

Gestió de la Bonificació Fundae:

amec només gestionarà la bonificació fundae als inscrits a tots els mòduls, para ello debemos disponer de la documentación necesaria 10 días antes del inicio del curso.

Formación en colaboración con:

Tens alguna pregunta? contacta amb: – epahissa@amec.es

Un programa innovador de

Susana González

Susana González

Directora de la unitat de coneixement d'amec - Especialista en Prospectiva Estratègica i Intel-ligència de Mercats Internacional.

Diego Guri

Diego Guri

Subdirector General d'amec - Expert en internacionalització amb 30 anys d’experiència treballant per donar recolçament a petites i mitjanes empreses. Des del 2013 treballa a amec primer com a director d’Expansió i des del setembre del 2017 com a subdirector general. Va ser director del centre d’intenacionalització empresarial d’accio.

Maria Nieto

Maria Nieto

Consultora d'Estratègies Sostenibles a Ètiques. Experta en Estratègia de marca amb propòsit i triple impacte, màrqueting responsable i comunicació. Multiplicadora B per B Lab Spain - Certificació B Corp per a Grans Organitzacions Màster en Màrqueting - EADA | Màrqueting Digital ESIC. Advanced Marketing - City University London