Gestió del temps a la pime

La gestió del temps a la pime

  • Formació de 8 hores dividida en 2 sessions de 4 hores cadascuna
  • Programa online (amb 40% de descompte per als membres d’amec)

Ets una pime?

A les petites empreses, en què les persones han de realitzar tasques molt diverses i jugar diferents rols, la gestió del temps individual de cada treballador, és fonamental. Optimitzar la jornada de treball, gestionar les interferències i interrupcions, prioritzar tasques i activitats, donar caça i captura als lladres del temps, seran qüestions crítiques per aconseguir ser més productius.

T’interessa? Reserva la teva plaça enviant un mail a epahissa@amec.es

Dirigida a:

Formació especialment adreçada a qualsevol professional d’empreses que, per la seva mida, han de fer tasques molt diverses i han de jugar diversos rols.

Els coneixements, eines i experiències adquirides i/o compartides permetran als assistents la millora de la productivitat.

Quins beneficis obtindrem

  • Entendre la utilitat i la importància de la planificació del treball
  • Identificar les nostres creences i les pautes de comportament al respecte
  • Aprendre a fixar fites i objectius
  • amec no gestionará la bonificació fundae en aquest curs.
  • Optimitzar el temps de treball i focalitzar el temps en allò
  • que és important Conèixer mètodes i eines per organitzar i per prioritzar tasques Augmentar l’eficàcia i l’eficiència pròpia i la de l’equip
  • Gestió de les eines de productivitat personal i col·laboratives on line

Contingut del Programa

  • Gestió integral del temps i lideratge de la vida professional (i personal)
  • Planificació: programació i priorització d’objectius, tasques i activitats. Gestió d’agenda, llista de tasques i notes.
  • Execució de la planificació: desviacions i lladres del temps vs autosabotatge. Treball focalitzat per a la reducció dràstica de les distraccions i els imprevistos
  • Actituds emocionals i relacionals negatives que generen una mala gestió del temps amb un mateix i en relació amb els altres (proveïdors, col·laboradors, caps).
  • Gestió òptima del correu electrònic, trucades i reunions (en línia)
  • Desenvolupament d’un pla d’acció de millora en la productivitat i la gestió del temps

El curs combina formació teòrica sobre conceptes i eines de la productivitat i dinàmiques i activitats pràctiques d’implantació que ajuden a comprendre de manera divertida i amena la filosofia de treball.

Aquesta combinació d’elements pedagògics permet l’assimilació dels conceptes i la seva posterior i immediata aplicació al lloc de treball. Per aquest motiu, el formador aportarà els continguts i la seva transmissió, però provocarà sobretot la reflexió, el debat i l’intercanvi d’experiències.

Formadora

Iñaki Bustinduy

Iñaki Bustinduy

Economista i Soci Consultor de H&B Human and Business. Compta amb més de vint anys d'experiència com a consultor, directiu i conseller, en el sector empresarial: industrial i de serveis, havent treballat en multitud de projectes de tot tipus d'empreses i sectors, així com a docent en diferents escoles de negoci i universitats

Fitxa tècnica del programa

Les empreses membres d’amec tenen un 40% de descompte en el preu

Membres d’amec: 301€ + 21% IVA

Empreses no membres: 502€ + 21% IVA

Nombre mínim d’assistents: 7

Política de cancel·lació

Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l’inici del taller, es tornarà el 75% de l’import.

Per cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l’inici del taller, no se’n tornarà l’import.

amec no gestionará la bonificació fundae en aquest curs.

Tens alguna pregunta? contacta amb: – epahissa@amec.es