Soft skills per fer negocis a les economies en creixement

Soft skills per fer negocis a les economies en creixement

Noves dates 2023!

2 d’octubre – TURQUIA

9 d’octubre – SUÈCIA

16 d’octubre – ESTATS UNITS

23 d’octubre – XINA

30 d’octubre – ARABIA SAUDITA

Horari de 9:30 a 11:30

  • Formació de 10 hores dividida en 5 sessions de 2 hores cadascuna
  • Programa online (amb 40% de descompte per als membres d’ amec)

La complexitat de la internacionalització de les empreses passa cada cop més pel coneixement dels diferents interlocutors. Proveïdors, clients, inversors, l’accés a la innovació tecnològica i la gestió dels propis recursos humans requereix de manera creixent més d’aptituds per a la gestió de diferents referents culturals.

La gestió del temps, com preparar un viatge i una reunió, les expectatives mútues de comportament, la jerarquia en la presa de decisions, la gestió de les emocions, el paper de la tradició i el col·lectiu, la influència de l’entorn en el comportament o la tipologia de pautes de consum i clients seran alguns dels punts que es tractaran en aquestes sessions.

¿Te interesa? Pots inscriure’t mitjançant el formulari que apareix al final d’aquesta pàgina

Què t'explicarem

Aquesta formació està repartida en 5 móduls independients entre ells

En aquesta ocasió tractarem sobre les cultures dels següents mercats:

  1. Turquia – Javier Albarracín – 2 d’octubre
  2. Suècia – Johan Cavallini – 9 d’octubre
  3. Estats Units – Annette Abstoss – 16 d’octubre
  4. Xina – Miquel Cardona – 23 d’octubre
  5. Arabia Saudita – Javier Albarracín – 30 d’octubre

Quins beneficis obtindrem

Aquesta formació pretén donar les claus i el coneixement necessari per entendre i gestionar algunes de les principals cultures dels negocis actuals.

Així, aquesta formació està adreçada a l’empresa en la seva totalitat, sent d’interès tant per als departaments de recursos humans com per al departament comercial, internacional, proveïdors, direcció o relacions públiques.

Proposem 5 tallers als que pots assistir en la seva totalitat o bé als específics del país del teu interès

Formadors

Javier Albarracín

Javier Albarracín

Llicenciat en Ciències Polítiques i de l'Administració per la UAB i el Màster en relacions Internacionals de l'Orient Mitjà (UAB). Després de treballar a l'Oficina Comercial de l'Ambaixada d'Espanya a Istanbul (Turquia), és responsable durant més de 9 anys responsable a ACCIÓ dels mercats del Nord d'Àfrica i l'Orient Mitjà. Posteriorment és durant 10 anys director de desenvolupament socioeconòmic del think tank Institut Europeu de la Mediterrània (IEMed). Des del 2017 és consultor especialitzat en mercats i consumidors musulmans, treballant per a diferents projectes de Fira de Barcelona (Alimentaria?), PRODECA i diferents empreses així com professor a CETT-UB, UAB, Universitat Blanquerna i la Barcelona Executive Business School (BEBS). És formador sobre cultura àrab dels negocis per a multinacionals com AENA o Roca així com per a pimes i associacions empresarials i institucions públiques.

Miquel Cardona

Miquel Cardona

Miquel Cardona és un professional del desenvolupament del negoci internacional amb més de 15 anys d'experiència multisectorial. Actualment és directiu de PDPAOLA, una marca de joies en línia. És llicenciat en comerç internacional i empresarials per la UPF i en estudis d'Àsia Oriental per la UOC. MBA Esade, Miquel ha viscut durant dues etapes a la Xina continental, una primera en un projecte industrial (2005-06) i una altra com a responsable comercial de multinacionals espanyoles (2011-2015, Flamagas i Werfen). El 2015 Miquel va fundar Oriental Retail Ventures a Hong Kong una consultoria especialitzada a expandir marques europees a la Xina. Ha treballat per a clients com American Vintage, iFLY i Pikolinos entre altres companyies.

Johan Cavallini

Johan Cavallini

Màster en Ciències dels Negocis Internacionals a la Facultat d'Economia i Dret Mercantil de la Universitat de Göteborg, Suècia. És President de la Cambra de Comerç de Suècia a Barcelona, Responsable de Desenvolupament de Negoci i Vendes. Prèviament ha estat Consultor sènior a Svensk Destinationsutveckling AB per al desenvolupament estratègic de destinacions transeuropeus. Acumula més de 20 anys d'experiència a Milà i Barcelona com a Responsable de 'Visit Sweden'. Ha estat Director de Comptes de relacions amb Companyies Aèries, desenvolupant les relacions institucionals amb ambaixades, ministeris, OMD i cambres de comerç locals. Amb anterioritat va ser Consultor de màrqueting pel Swedish Trade Council a Milà.

Annette Abstoss

Annette Abstoss

Professional nord-americana amb més de 20 anys d'experiència treballant a Espanya per a empreses dels Estats Units i diferents marques d'aquí. Prèviament membre de l'equip de gerència a l'empresa alemanya Stockheim Düsseldorf Flughafen. Especialitzada en màrqueting, promoció i comunicació, amb especial èmfasi al sector alimentació. Les empreses nord-americanes per a les quals treballa se centren en la innovació, la sostenibilitat i la salut.

Fitxa tècnica del programa

Les empreses membres d’amec tenen un 40% de descompte al preu

Preu per mòduls independents

100 € + IVA empreses membres d’amec

168 € + IVA empreses no membres.

Inscripció a tot el Programa:

500 € + IVA empreses associades a amec

840 € + IVA empreses no associades.

Formació en col.laboració amb: DIGITAL CATALONIA ALLIANCE

Nombre mínim d’assistents: 7

Política de cancel·lació

Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l’inici del taller, es tornarà el 75% de l’import.

Per cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l’inici del taller, no se’n tornarà l’import.

Gestió de la Bonificació Fundae: amec només gestionarà la bonificació fundae als inscrits a tots els mòduls, per això hem de disposar de la documentació necessària 7 dies abans de l’inici del curs.

Tens alguna pregunta envia un correu a Raquel Pous rpous@amec.es