Competencies Comercials – Nous escenaris

Competències Comercials. Nous Escenaris

NOVES DATES 2023!

24, 25, 26 i 27 d’octubre de 9.30 a 12.30h

  • Formació de 12 hores dividida en 4 sessions de 3 hores cadascuna
  • Programa online (amb 40% de descompte per als membres d’ amec)
  • Organitzem aquesta formació de la ma de l’escola de negocis EADA.

Un nou món digital i connectat requereix venedors amb noves habilitats comercials Sense perdre les destreses tradicionals, com ara la generació de confiança, l’escolta activa i la capacitat d’oferir solucions, entre d’altres, cal actualitzar i introduir noves competències que ajudin a diferenciar l’oferta de productes poc diferenciats. Models de formació com HPS High Performance Sales) ajuden els equips comercials a ser més competitius i extreure el màxim potencial a través de competències com:

  • Planificació comercial
  • Priorització de la cartera de clients
  • Venda consultiva segons la fase de client
  • Estratègies de vinculació amb el client
  • Models d’assertivitat
  • Negociació HPS
  • Competencias Digitales

T’interessa? Inscriu-te mitjançant el formulari que apareix al final d’aquesta pàgina

Quins beneficis obtindrem

  • Impulsar les actituds comercials per a una venda més proactiva més consultiva i més relacional
  • Descobrir i practicar les tècniques de venda ja conegudes per a la detecció i aprofitament de necessitats dins del marc de la Venda Consultiva, per a productes poc diferenciats
  • Identificar punts forts i de millora dels participants en la relació amb la comunitat, dins i fora de l’organització
  • Guanyar en capacitat de tancament i negociació
  • Gestió eficient del temps i priorització
  • Estimular actituds i comportaments que permeten una ruptura d’hàbits crear una reflexió profunda sobre la necessitat d’entrenar l’ús de la tecnologia i normalitzar la comunicació virtual
  • Entendre i aplicar model de negociació avançada HPS

Contingut del Programa

Jornada 1: Noves competències comercials

  • Les lleis de la influència
  • Eines d’automotivació
  • Eines d’autocontrol
  • L’empatia: com influir positivament, fins i tot en clients difícils
  • Presenta amb Impacte i Passió
  • Eines digitals que ens ajuden a millorar
  • Segmentació de clients triple criteri
  • Fidelització

Jornada 2; Venda Consultiva

  • Teoria de les Necessitats
  • El Procés de la Venda
  • La Neurociència als negocis
  • Treballar per objectius.
  • Dinàmica: Enfocament proactiu cap a la consecució dels objectius
  • Coneixement del client
  • Coneixement de la competència
  • Contacte
  • Role Play: Com preparar una visita d’èxit

Jormades 3 y 4 : La Negociació HPS

  • Objectius i acord d’´expectatives
  • Introducció a conceptes clau per manejar-se en negociacions
  • Estratègia i tàctica negociadora
  • Model 7 elements clau (Harvard)
  • La comunicació interpersonal en els conflictes i negociacions
  • PRÀCTIQUES REALS: Role Play: Negociació Situacional

Formadors

Joan Ligorio

Joan Ligorio

Diplomat en Direcció de Màrqueting i Direcció d'Operacions per EADA Compte amb una dilatada experiència en l'àmbit comercial ocupant càrrecs de Cap de Vendes, Key Account Manager, Trade Marketing Manager o Front Oficce Manager a diferents empreses com Scott Ibérica, Mars Espanya, Grupo Navidul i Gallina Blanca. Completa la seva dedicació com a professor d'EADA al Departament de Vendes, Màrqueting i Supply Chain gestionant projectes de consultoria d'empreses a l'àrea de vendes i màrqueting, aportant solucions de control i organització, així com l'aplicació de les polítiques de vendes i de màrqueting que siguin efectives a les

Esther Somoza

Esther Somoza

és llicenciada en Psicologia Industrial per la UB, Màster en Direcció de Recursos Humans a l’Escola d’Estudis Financers, Formació en Active Coaching a Augere Foundation i Màster executiu en Coaching Organitzacional per EADA. Compta amb l’acreditació LIFO i Practicioner en PNL. Des de 1993 manté una relació directa amb empreses en el disseny de plans de formació a mida, per al desenvolupament de les competències personals i professionals, com Banesto, Winterthur, Honda, Grup Acieroid , TV3, Catalana Occident, Abertis Telecom , Kellog’s , entre d’altres. És professora associada a EADA. des de 2007 en els seus programes de l’àrea d’Estratègia, Lideratge i Persones, on imparteix direcció d’equips de treball, lideratge i negociació gestió del conflicte. Ha col·laborat en el llibre “Manual del Directivo eficaz

Fitxa tècnica del programa

Formació amb professorat de l’Escola de Negocis EADA

Les empreses membre d’amec tenen un 40% de descompte en el preu

Membres amec: 700€ + 21% IVA

Empreses no membre: 1166€ + 21% IVA

Nombre mínim d’assistents: 7 Formació en col.laboració amb DIGITAL CATALONIA ALLIANCE i CEAM

Número mínimo de asistentes: 7

Política de cancel·lació

Per a cancel·lacions realitzades durant els 30 dies abans de l’inici del taller, es tornarà el 75% de l’import.

Per cancel·lacions realitzades durant els 15 dies abans de l’inici del taller, no se’n tornarà l’import.

Gestió de la Bonificació Fundae:

amec pot gestionar la bonificació Fundae per a empreses associades participants en aquests tallers, per això hem de disposar de la documentació necessària 7 dies abans de l’inici del curs.

Tens alguna pregunta envia un correu a Raquel Pous rpous@amec.es